Abonnement bevriezen

Bij GetFit35 begrijpen we dat er momenten zijn waarop je tijdelijk niet kunt sporten. Daarom bieden we je de mogelijkheid om je abonnement tijdelijk te bevriezen.

Bevriezen van het abonnement houdt in dat de einddatum van je abonnement met deze afgesproken periode wordt opgeschoven, maar dat er in de overeengekomen periode geen contributie wordt geïncasseerd door GetFit35.

Het abonnement gaat automatisch weer in een dag na afloop van de bevriezing.

Is herstarten nog niet mogelijk, dan verzoeken wij je voor het einde van de bevriezingsperiode dit door te geven aan ons.

Voorwaarden

  • Je kunt je abonnement minimaal 4 weken en maximaal 12 weken stopzetten.
  • Bevriezing is alleen mogelijk met een geldige reden (bijvoorbeeld blessure, vakantie of andere omstandigheden).

Heb je vragen of twijfel je of je in aanmerking komt voor een bevriezing? Neem dan contact op via leden@getfit35.nl – we helpen je graag verder.



    GetFit35 Contact

    GetFit35 Aalten

    AALTEN

    Bredevoortsestraatweg 15
    7121 BA  Aalten
    T: 0543-769081
    E: aalten@getfit35.nl

    GetFit35-Doetinchem

    DOETINCHEM

    Tramstraat 6C
    7001 CH Doetinchem
    T: 0314-769156
    E: doetinchem@getfit35.nl

    GetFit35-Duiven

    DUIVEN

    Rijksweg 48A
    6921AH Duiven
    T: 0316-769015
    E: duiven@getfit35.nl

    GetFit35 Winterswijk

    WINTERSWIJK

    Wheme 88
    7101 NT Winterswijk
    T: 0543-769020
    E: winterswijk@getfit35.nl

    GetFit35 Zutphen

    ZUTPHEN

    Rudolf Steinerlaan 135
    7207 PV Zutphen
    T: 0575-769230
    E: zutphen@getfit35.nl